Söndag 213

Ja, jag känner mig fortfarande lite självmordsbenägen på grund av snön, men men. Det går väl över i takt med att snön försvinner igen.

Nu är jag iallafall hemma i min kära lägenhet igen, skönt! Har tillbringat större delen av helgen hos mina föräldrar, och jag vet egentligen inte varför. Men ganska skönt var det, att få lite lagad mat, ha diskmaskin, nära till stallet och framförallt snabbt internet. Imorgon ska jag ta tag i det där för idioten från comhem ringde aldrig upp.

Jag red iallafall Pyret på lektionen idag igen, det gick väl ungeför lika bra/dåligt som förra gången. Om man inte rider ordentligt med benen på honom blir han tokstark och kör ånglok över hela ridhuset, och jag har lite svårt att få ihop det med skänklar och hand. När jag väl lyckas (framförallt i skänkelvikningar) går han superbra, men när han väl har kutat iväg får jag svårt att hitta tillbaka igen. Det är i och för sig bra att han är så snäll som gör rätt på en gång när man själv gör rätt, men ibland är det bara så segt att inte känna sig bra ens på stallets finaste häst...

Jag har glömt laddsladden till datorn hos mina föräldrar så jag kan tyvärr inte kolla på Grey's nu som jag hade planerat, så det får bli en bok istället. Imorgon börjar en ny kurs, kemiska ämnens struktur och funktion. Får se vad det är!

Kommentarer
Postat av: Astrid

alltså herregud hur många kemikurser har ni? JAG ORKAR INTE FLER KEMITENTAFESTER!!!!!! eller haha vem skämtar jag med. puss :*

2010-03-22 @ 00:18:47
Postat av: Arne

Oj, en bok :O är du sjuk? sen du har din dator har du ju inte läst alls :O

2010-03-23 @ 17:22:44

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback