Sjuk?

Jag är röd i fejjat så mamma trodde att jag var sjuk. Irriterande, nu tror jag henne nästan. Aja, snart är det iallafall USS-möte och det kan jag ju inte missa, så dit ska jag. Sen ska jag lägga mig tidigt, det har jag inte gjort på länge.

Iallafall, red Rambler idag - det blev en uteritt. Stigen var ett helvete, det gick att rida på ett hästbrett spår, bredvid var snön djup med en massa vatten under. Dikena var också fyllda till brädden med vatten, inte jättekul alltså. Efter en stund blev det så illa att vi var tvungna att vända, så istället tvingade jag stackars Rambler att trava upp för den långa sandbacken. Han var lagom glad på mig efter det, haha! Det blev alltså mest lite styrka/kondition för Rambler idag, inte så mycket finlir med dressyren. Men det är också nyttigt och nödvändigt!

Efter ridningen följde jag med Elin och Mille upp till Lurbo för att öva precisionskörning mellan koner, det var superkul!


Mille (skäcken) som fölis!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback