Linnen, skinnjackor och spring in the air

Jag och syrran var på stan och shoppade idag, det var välbehövligt! Jag vet inte om jag kommer behöva leva på havregrynsgröt resten av månaden eller inte, men det var nog värt isåfall. Det blev en väska till mig, ett biolog-linne (kan visa sen) och ett par ljusa jeans för 199 (!). Syrran köpte en fin skinnjacka till sig själv. Det blev riktig vårshopping med andra ord, nu är jag riktigt taggad på vår och allt vad det innebär!

Picknick i Morga hage, tygskor, converse, solglasögon, skinnjacka, VALBORG, grillkvällar, utetävlingar, torra hagar, inga täcken på hästarna... can't wait!


En vårdag för något år sedan.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback