Hästarna i stallet

Snor den här från Frida, tyckte det var lite kul och jag håller inte riktigt med om allt hon skrev.

Vilken häst är minst? Armani eller Mille
Vilken häst är störst? Nisse tror jag, eller kanske Vanilla
Vilken häst är snabbast? Skulle tippa på Denya, eller kanske Mille

Vilken häst är busigast? Henna, helt klart (samma svar som Frida)
Vilken häst är räddast? Rambler, hahaha. Nej jag vet inte.
Vilken häst är finast? Denya är finast i kroppen, men Rambler (såklart) och Mille är mina favoriter.
Vilken häst är snällast? Besten! Han rör inte en fena. (håller med Frida här)
Vilken häst är envisast? Henna!
Vilken är den bästa nybörjarhästen? Besten
Vilken häst kräver mest en erfaren ryttare? Denya och Nisse tror jag, de är nog inte så lättridna som det ser ut.
Vilka är inridna? Alla utom Armani, kanske inte Vevita heller
Vilka är inkörda? Besten, Mille, Jolly, Vevita. Osäker på Isabella?
Vilka är keliga? Jolly och Armani
Vilka är hopphästar? Denya, Nisse och Birk kanske?
Vilka är dressyrhästar? Rambler har iallafall dressyrstam
Vilka hästar har tävlat?
Denya, Jolly, Rambler, Besten, Shahina, Mille, Nisse, Dackus, Isabella, Vevita (om utställning räknas).
Vem är äldst? Dackus
Vem är yngst? Ella, Henna och Armani är lika gamla
Hur stor är ålderskillnaden? Från 3 till 30 år
Hur många hästar finns i stallet? 16 st


Syrran och Besten.

Kommentarer
Postat av: frida

det här gillar vi :D

Postat av: Elin

Va många fel du har!!=) Nisse är inte högre än ca 162 så den största hästen i stallet är Rambler! Däremot är Isabella bredast =) Armani är yngst, Ella och Henna är 4 och alltså ett år äldre. Dixie är också inkörd, tror även tävlad i körning!?

2010-03-29 @ 21:36:08

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback