Har tråkigt...

...så jag tar ut det på er. Alla bilder är klickbara!

En bild på dig och din favorithäst



du hoppar ett räcke (Hugo & jag för en miljard år sen)


du hoppar en oxer (Fernando & jag på tävling i Enköping 2007)


du hoppar terräng (Santos & jag, fälttävlansläger på Baståsen 2006)


du rider dressyr (Rambler & jag på tävling i Frösåker 2009)


du rider en skimmel (Comet & jag på Baståsen, 2005)


du rider en fux (Red Fox & jag, 2006)


du rider en brun häst (Vanessa & jag på tävling på Lurbo, 2008)


du rider ute (Vanessa & jag)


en bild på din favorithäst (Rambler såklart)


en bild på en kompis som rider (Frida & Rambler på tävling på UVFK, 2008)


en bild från tävling (Fernando & jag i Trögd, 2007)


en bild från framhoppning (Vanessa & jag i Heby, 2008)


en bild från en träning (Vanessa & jag på Kattis-träning 2008)


en gammal ridbild (Chirac & jag 2005, oj vad stolt jag var när han gick på tygeln..haha!)


en ny ridbild (Rambler & jag)


en sommarbild (Vanessa & jag, Mona & Julia)


en vinterbild (Rambler)


en kärleksfull bild (Vanessa & jag)


en misslyckad bild


en lyckad bild (Midwest & jag, 2007)


en bild som gör dig lycklig (Vanessa, Frida & jag 2008)



Kommentarer
Postat av: Astrid

du ser lite cpstörd ut när du sitter på comet. men resten av bilderna är fiiiiiiiiiina! <3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<33<3<<3<3<3<33

2010-03-29 @ 19:12:36
Postat av: majo

Fina bilder! gillar framförallt bilden där du rider ute, och den där du rider dressyr. Sommarbilderna är också myyyyyyyys!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback