Dumförklaring

Sådärja, nu har jag tagit tag i mitt liv (ringt comhem alltså). Mitt internet är alltså tillräckligt snabbt för att jag ska kunna kolla på Desperate Housewives, jippi! Även youtube och sånt funkar igen, jag kan knappt tygla min glädje. Eeeh... Men iallafall, skönt att ha det fixat även om man alltid blir sedd på som ett pucko när man ringer dit. Det enda jag behövde göra var att starta om modemet, och det sista comhemkillen sa var: "testa att göra det nästa gång innan du slänger dig på telefonen". Jag bara HAHAHAAAAA vem är det som slänger sig på telefonen? Jag?!

För mitt internet har minsann varit segt länge nu och jag har faktiskt slängt många kronor i sjön och hoppats att det skulle fixa sig. Men här måste man göra allt själv, japp. Som sagt, skönt att det är ordnat nu. Nu ska jag laga ugnsbakade grönsaker med sojakorv, och sen äta det.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback