Dagen efter kvävemonoxid

Idag var det tänkt att jag skulle ha våffelbrunch hos mig för att det är våffeldagen om en vecka... Lite random, men jag tänkte att det var bättre eftersom vi är lediga idag, men inte nästa torsdag. Det gick dock sådär med brunchen, eftersom de flesta var däckade från igår.

Vi blev alltså bara fyra personer (Astrid, Rebecca, Kristin och jag), men vi hade det trevligt ändå och fick en massa goda våfflor med sylt och grädde - tills smeten tog slut och jag gjorde ny enligt ett recept i rutiga kokboken. Receptet sög, för våfflorna såg ut som spindelnät - tänk en FRASIG våffla utan degen inuti. Jääättegott...

Många våfflor senare satt jag och Astrid på mitt golv i några timmar, lekte med marsvinen och glodde framför oss. Otroligt meningsfullt! Senare blev det träning med Anna, vi gick på ett step-pass. Det var riktigt kul faktiskt, jag märkte knappt hur svettig jag var förrän det var slut. Så nu sitter jag här och ser ut som en rödbeta, men jag funderar på att resa mig upp och laga lite korvstroganoff faktiskt. Jag fick ju ändå hem Grey's Anatomy säsong 4 idag, och jag kan ju inte kolla på den utan att ha något att äta till.


Jag taggar för den här fantastiska kvällen.

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Kanske kan vara värt att prova för att se om den faller mig i smaken! Mjölkchoklad är nog det bästa om man är riktigt chokladsugen!

Postat av: Tootiki

Hallå!! Nästa gång det är våffelfrossa vill jag också komma!

2010-03-19 @ 08:36:55
Postat av: Astrid

GILLA II

2010-03-19 @ 17:23:00

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback