2 avklarade

Hittills har jag klarat av två saker idag
  • Tredje omkullcyklingen denna vinter. Stabilt, javisst!
  • Sjunde tentan i mitt liv. Skööönt att ha det gjort!
Otroligt nödvändigt att göra en punktlista för det där, men det är mest för att understryka dessa fantastiskt viktiga händelser.

Nu sticker jag till stallet, tänkte rida på utebanan om underlaget tillåter. Den är plogad så det ska nog gå bra! Ikväll blir det pubrunda med tema kemi, jag och Kristin ska vara kvävemonoxid (en blåklädd och en rödklädd med trippelbindning emellan). Det ska bli intressant!


Jag & söta Flash som syrran och jag hade på foder i höstas.

Kommentarer
Postat av: Arne

Kul kemi-idé :D visa bilder sen!

2010-03-17 @ 15:20:09
Postat av: David

Och vem får överskottselektronen?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback