SOMMARLOV

Det känns SJUKT konstigt att ha sommarlov. På ett sätt är de skönt för jag slipper mer än gärna tentaplugg, men mest är det jättesorgligt. Älskar min klass, kommer sakna alla som fan!

Iallafall, tentan gick bra, jag hade pluggat på rätt saker så jag blev åtminstone godkänd. Efter tentan var det studenternas dag för hela slanten! Var först på Kattestudenternas utspring med Tora och gratulerade Anna & Hanna. Sen cyklade jag i rasande fart hem till Frida för studentmottagning. Efter god mat och tårta åkte jag hem till Hanna för ännu en studentmottagning. Lite mer god mat och kakor, så jag blev riktigt mätt! Bytte om och åkte till Annas mottagning - och åt ännu mer, trots att jag var proppmätt. Gillar man mat så gör man!

På kvällen var det tentafest hos Emelie, det var roligt som vanligt! Ikväll ska jag och några från klassen äta ute och sen gå till Norrlands, det blir nog riktigt roligt!

Iallafall: Grattis igen alla studenter!!


En sjukt ful bild från min studentmottagning förra året.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback