Snart hurtdags!

Har precis kommit hem efter en liten runda på stan med syrran. Jag skulle egentligen bara köpa studentpresent x 3 och hämta ut Falsterbobiljetterna, och syrran skulle köpa tråkiga med nödvändiga saker. Såklart slutade det med att jag köpte en bikini och hon ett par shorts. Sweet!

Självklart hade jag glömt lappen med bokningsnumren till biljetterna, men jag kan hämta dem imorgon också. Suck, jobbigt att behöva ta sig ner på stan imorgon med... Tur att jag bor nära! Lyckades dock köpa rätt bra studentpresenter, inte så originella men ändå bra! Hoppas alla tre blir nöjda.

Nu är det snart dags för blodomloppet, jag, familjen och några kompisar ska vara med och gå/springa. Jag tänkte dock springa.. hehe. Nu ska jag mysa lite med marsvinen och byta om, sen sticker jag. Wish me luck!


Bikinin jag köpte. Den är dock snarare korallfärgad än rosa!


Kommentarer
Postat av: Astrid

i like!

2010-06-01 @ 21:30:58
Postat av: Arne

Schnygg hörru!

2010-06-01 @ 21:44:31
Postat av: Tootiki

gud vilken värdo, snygg bikini!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback