Snart Falsterbo!

Nu är det inte särskilt långt kvar, sen är jag & Frida på Falsterbo Horse Show! Det kräver självklart förberelser.

För det första måste vi fixa campingplats och så, men det är klurigt eftersom den enda campingen i Falsterbo inte tar emot bokningar under FHS-veckan. Hur sjukt?! Och sen själva Horseshowens camping tar bara emot tältande FAMILJER. Jag menar... vad fan?

Sen till det viktiga. Shoppingen.
1. Hur fan ska jag ha råd? Jag har inte ens pengar så att jag kan äta under juli. Jag hatar att behöva låna pengar!
2. Vad ska man köpa? Jag vill shoppa MYCKET.

Listan hittills:
Vitt dressyrschabrak med mitt namn på (eftersom jag antagligen ska börja i Lurbos dressyrtävlingsgrupp kommer det att behövas)
Fint dressyrträns (samma anledning som ovan)

Vill ha:
GPA Speed Air (not gonna happen, asdyr + onödig)
Schabrak + luva (kommer jag köpa ändå tror jag, speciellt om de har Scapa)
Swarovskipannband (kanske kanske kanske köper)
+ allt jag har glömt.

Kommentarer
Postat av: Frida James

men åh, suck jag trodde vi hade fått en campingplats.. Hur ska vi göra? :P



Ska du börja dressyrgruppen? :D var du på inventeringen? Eller får du börja ändå! :D



Jag har inte heller så mkt pengar, bara lite! :(

Postat av: ast

fjollhest! :)



ska du alltsa gora slut med rambler?

2010-06-25 @ 17:00:46

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback