Mission impossible

Holland slog Slovakien ganska enkelt (2-1-seger skulle varit 2-0 eftersom Slovakiens reducering var på en straff som kanske inte borde varit en straff..) men även Brasilien tog sig lätt vidare genom att slå Chile med 3-0. Nu måste mitt land alltså möta guldfavoriterna i kvartsfinal, känns inte sådär jättelyckat! Typiskt Holland att vinna sin grupp och på grund av det (troligen) bli utslagna för tidigt... Tur att jag är på Peace & Love på fredag så jag slipper se skitmatchen!


Måste göra en Tom Cruise och klara av Mission impossible IV!!!

Kommentarer
Postat av: Arne

åh fyfan jag är så rädd !

2010-06-29 @ 10:43:43
Postat av: Tootiki

Men hallå! Dom kanske klarar det :)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback