Midsommarhelgen

Hela helgen har jag knegat och slitit i Fjällnora. Jag har gjort mackor, sallad, varma mackor, pannkakor, kakor, såser, packat upp läsk, glass, städat och sålt grejer. Mina fötter finns inte längre men OJ vad värt det! Typ dubbel lön (storhelgs-OB) och en massa trevliga kollegor är ju hundra gånger bättre än att sitta och rulla tummarna med en osocial kille i Björklinge.

Iallafall, i lördags kväll var jag med Frida! Vi var i stallet och red lite dressyr på hennes fina Jolly och sen var vi hos henne en stund och åt god mat (sen var klockan mycket så jag åkte hem).


Frida & Jolly!


Jag & farbror Jolly

Kommentarer
Postat av: frida

haha! dum snubbe alltså..

jag vill se mer bilder på dig och jolly!

Postat av: majo

Varför ner med tån roos?!

2010-06-28 @ 18:00:05
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Sabina

fin blogg!

2010-06-28 @ 22:44:10
Din egen bloggadress/URL: http://obeskrivligasabina.devote.se

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback