Jobbpremiär

Medan Emelie & My var på Bryggan och festade järnet låg jag och sov.

Idag har jag nämligen jobbat för första gånger i sommar. Björklingebadet, alltså samma ställe som förra året. Alla svennebananiga människor satt väl hemma och glodde på TVn för inte var det många ute och badade trots att det var fint väder. Hade sjukt tråkigt mest hela tiden, och gjorde slut på mobilens batteri för jag smsade så mycket.

Imorn är det dags för jobb igen. Jippi (eller inte). Men bra med pengar för att göra ingenting!

Iallafall: det roliga är att jag har fått hem mina grisar som har blivit underbart bortskämda av Tootiki! Tack ♥ Sen är familjen hundvakt i tre veckor framöver också, åt en en liten dansk-svensk gårdshund som heter Yrsa. Söt som få och verkar glad och mysig! Hoppas den lilla snällisen övertygar pappa så att de kan skaffa en egen hund sen.


Jag vill ha en pudel!

Och så en lycka till-hälsning till Frida & Jolly som ska tävla på UPK imorn (och vinna)!

Kommentarer
Postat av: frida

haha, det är bra att du har alldeles för höga förväningar av mina resultat ;)



Men på bilden är väl inte Yrsa?

Postat av: Tootiki

Om jag fick välja en hundras, skulle jag ta en weimaraner :)

2010-06-22 @ 13:38:20
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback