Vill ha!

Nya Höökskatalogen är alltid kul att titta i, även om jag egentligen inte gillar Hööks så jättemycket. Om man köper nåt där känns det som om alla andra har likadana grejer (iallafall om man köper nåt som är fint.. haha). Här är iallafall några grejer jag kan tänka mig/vill ha från nya katalogen (och några grejer som inte är nya i sortimentet).


Ett svart träns med guldspännen, så att man kan byta till ett snyggt
Glengordon-pannband. Gillade det här pannbandet mycket också!


Snyggt och bra vintertäcke. Fast isåfall får Karin köpa, Rambler är ju faktiskt inte min.


Världens mysigaste stalltäcke!


Snyggt träns! Lite för dyrt dock...


Snyggt pannband. Funderar dock på att köpa the real stuff, alltså Schockemöhle, i Holland istället.


Extremt onödigt, men varje gång jag ser det här i affären får jag svårare att inte ta med det hem. Det är ju jättesnyggt som hemmaschabrak!


Färgglada stigbyglar är så jäkla snyggt! Men de här tappar färg ganska lätt, så jag tror jag ska köpa sprayfärg och spraya ett par stigbyglar jag redan har istället.


Och för att det inte bara ska vara grejer till hästen väljer jag ett par byxor också. Men de har inga fickor så jag gillar nog dem från MH bättre... Fan att ha dyr smak.

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag blir pressad av att det står "skriv något roligt eller intelligent!" däroppe. Så jag skriver varken eller.



Jag har navelludd.



Varken roligt eller intressant. Eller?



Tänkte kommentera inlägget lite också. Fina prylar, FAKTISKT. Jag ska bli som du när jag blir riktig hästmänniska ( =köper en fjording vid 45 års ålder som jag struttar runt i skogen på).

2010-07-17 @ 22:06:02
Postat av: Frida

De dyra tränset såg jag inte i katalogen. Och du har sagt att jeansridbyxorna är fula.. Fast alla säger att de från mh är dålig kvalité..


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback