Ridningen idag

Jag har ju lite inofficiellt hand om Fridas Jolly nu när hon är på västkusten. Jolly går ju på bete så det är i princip bara för att rida jag behöver åka dit. Jag var där i förrgår och red lite dressyr, och idag var jag där igen. Denna gång tänkte jag rida ut en sväng men efter en knapp halvtimme i skogen var vi hemma igen för det var tokmycket broms i skogen. Red lite i en gräshage istället, det gick riktigt bra efter en stund. Här kommer några bilder på söt-Jolly också.


Jolly med polare i hagen


Trött farbror efter ridningen


Gullig!

Kommentarer
Postat av: tootiki

haha, vad söt han ser värsta sömnig ut.

2010-07-18 @ 09:56:20
Postat av: Frida

åh gulljolly :D vad pömsig han är! var han snäll mot dig?

Postat av: Astrid

han påminner mig om nån. typ en annan häst. som inte nödvändigtvis behöver ha samma färg eller form på huvve som jolly har. jag tror jag har vart borta från hästar för länge, alla hästar ser likadana ut. :(

2010-07-18 @ 10:50:32

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback