Gnäll gnäll ynk ynk

Här sitter jag och tycker synd om mig själv. Har fortfarande jätteont i halsen (Bafucin hjälper inte, totalt ovärt!! Jag som betalade 50 spänn!), börjar få ont i huvudet och bli snorig också. KUL. Jag köpte kakor för att trösta mig själv men jag är inte ens sugen på dem... Jag vill bara sova bort skiten.

(Jag är typ aldrig sjuk så när det händer får jag gnälla lite extra ok?)

Håller på och tvättar och ska städa och sätta upp lite bilder sen. Kan ta några bilder på det sen, kanske är roligare än att läsa om mina i-landsproblem.


Saknar Rambler-skithest ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

När gick den inte att läsa? :p

Jahaa, de har iaf varit bestämt tidigare att hon ska få ta det lugnt eftersom hon är så viktig för ridskolan :)Tid har jag, men inte orken att vara kvar på lurk nu när Liza slutat. Jag gillar inte deras nya upplägg med 11 st i gruppen så jag har slutat där. Tyvärr..


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback