"Fint"

Håller på pysslar lite hemma, spelar FarmVille (ja, jag har så tråkigt) och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Mår fortfarande bajs (överdriver lite men är så jävla trött på att ha ont i halsen nu!!). Tog iallafall några kort på hur fint det blev här hemma, men kollade på bilderna och det ser riktigt fult ut.. haha! Får ta systemkameran med vidvinkelobjektivet och ta lite finare bilder (i dagsljus) när det är klart.


Köket är till höger så bilderna hänger precis bredvid köksskåpen. Ska ta bort den lilla bilden och sätta dit en likadan stor fast med bilder på Rambler i tror jag... Ursäkta för mörk och brusig bild.


Smågrisarnas bur! Ny skylt ovanför, inköpt i Magaluf "Watch out, Guinea Pig about". Söt liten Pancakes sticker fram nosen också ♥


Nya hyllan som pappa och jag kämpade för att sätta upp (borra i betong är inte sådär megakul). På bilden ser den både sne' och vind ut, men den sitter rakt och fint. Kokböcker och vampyrböcker är det enda jag har än så länge... På nedre hyllan en samling dvd-boxar, och på krokarna hänger bilder på finaste Vanessa!

Kommentarer
Postat av: Frida

vad fint det blev :) hemtrevligt!

Postat av: Anna

Ahaa, ja låste den bara ett litet tag ;)

Jo det är ju synd att alla vi lägger av samtidigt, men vem vet, jag kanske kommer tillbaka om upplägget ändras :) Skoj ändå för dig att få komma ut och hoppa lite!!

2010-07-25 @ 11:27:48
Din egen bloggadress/URL: http://annaknutsson.blogg.se/
Postat av: Tootiki

Nu är det bara att tapetsera om som fattas! (och det är ju lika kul som att borra i betong förstås...)

2010-07-25 @ 21:02:19
Postat av: Arne

Najs najs!

2010-07-30 @ 09:19:05

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback