Festligheter

Ja, nu var det så länge sen jag festade att jag har hunnit bli gammal.. så då skriver jag festligheter istället för FÄÄÄÄÄST eller Party!! Iallafall: igår var det Vera som blev äldre, hon fyllde 20 och det firade vi med förfest hemma hos Veras pojkvän Max, och sen åkte vi ner på stan. Vi tänkte gå till VIP men där var det stendött så vi hamnade på Kalas istället. Det var riktigt kul, första festen sen Peace & Love... Och det är ett bra tag sen, så jag var taggad. Är man taggad blir kvällen typ alltid bra, vilket den verkligen blev! Lite synd att jag hade high heels så jag fick ont i fötterna bara. Men det var det värt!

Stort grattis igen till Vera och tack alla söta för en bra kväll!


Vera, Tora & Anna på P&L. Skönt gäng!!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback