UTFLUGEN

Nuuuu har jag flyttat hemifrån. Egentligen igår men jag har ju inget internet än så jag kunde inte skriva i bloggen, inte kolla facebook, inte skörda på farmville, inte kolla på tv-serier.. nej igår kunde jag ingenting. Jag kan fortfarande ingenting hemma, men nu sitter jag hemma i mitt gamla hem och snyltar på internet och mat och passar på att mata mina farmville-kor.

Jag sov så gott så i min "nya" säng (en mycket gammal säng med spice girls-klistermärken) på min "nya" madrass (som var min mammas mormors en gång i tiden). Det kändes väldigt hemma på en gång, men nu känns det tungt att åka dit igen (kan det bero på att det är jobbigt att cykla en halvtimme i snön?).

Kommentarer
Postat av: Astrid

får andra fåglar hälsa på nån gång?

2010-01-21 @ 21:00:50
Postat av: Astrid

haha ja självklart åkte vi skridskor! pratade vi om detta i fredags? me not remember, men jag har en aning om att vi gjorde det.

2010-01-24 @ 21:09:20
Postat av: Astrid

juuuuustja! du är cool. men om du nånsin tänker köpa en dator, då lär du ju ha fått inspirationen från mitt jobb!!

2010-01-27 @ 20:19:07

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback