Öl?

Nu är jag hemma igen. ovanligt tidigt för att ha varit ute och druckit öl. Men jag har ju varit up and running sen klockan halv 7 imorse, så det är väl inte så konstigt att man är slut. Det blev iallafall lite öl, cider och drinkar på Orvars med skönt folk från klassen. Min klass är verkligen bäst! ♥

Nu ska jag hoppa i duschen och sen hoppa i säng. En annan som hoppar hit och dit är Pancakes, jag fattar inte grejen? Hon rusar hit och dit i hela buren, man kan ju tro att hon har druckit öl och inte jag. De har iallafall fått städat och fint hos sig, och jag flyttade på vattenflaskan. Nu äntligen verkar de fatta hur den funkar..? Smarta små djur. Eller inte.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback