Good day: friday

Försova sig är väl inte jätteparty men ganska skönt om det visar sig att man inte har missat något viktigt när man kommer till skolan. Sen är det sååå värt att åka till stallet med Anna och rida Jolly & Rambler, Anna har inte ridit på nästan 3 år så det var verkligen dags igen. Det gick jättebra för henne! För mig gick det också bra, Jolly var väldigt fin men Rambler var finare än fin, jag tror att han aldrig har gått så bra med mig någonsin. Helt otroligt, jag ville inte sluta rida!

På kvällen blev det tentafest, förfest hos mig och sen Värmlands (ovanligt va?). Det var GRYMT!

Kommentarer
Postat av: Astrid

haha ja. skulle kvällen varit en människa skulle jag kallat den människan helt jävla cpsjuk i huvudet!

2010-02-28 @ 09:28:41

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback