Amazing horse

Ridning är så himla kul ibland! Jag älskar verkligen min ridgrupp, Lurbos fina hästar, min ridlärare och framförallt min egna fina lilla hästskrutt! Jag var och pussade på honom lite och sen gick jag med Frida och hennes häst Jolly upp till Lurbo för att rida lektion. Jag fick rida Bollen, det gick väl inte så jättebra men det var väldigt kul och lärorikt, men också sjukt jobbigt. Synd att inte alla har en ridlärare som Alex, det skulle alla behöva!

Och för att liva upp inlägget lite kan ni få se en grym film som alla kommer gilla, vare sig man gillar hästar eller inte.

Och ja, jag vet att den inte är särskilt ny men den är fortfarande grym.

Kommentarer
Postat av: Julia

Alex är bäst i världen!

2010-02-14 @ 21:32:26
Postat av: frida

åååh hästinlägg!!! :D:D

Postat av: Astrid

Jag hatar dig, kommer ha den här på hjärnan i flera dagar! :( (Btw sorry att jag försvann, cityakuten tog liksom över min dator...)

2010-02-14 @ 22:19:51
Postat av: Arne

Åh, amazing horse :D

2010-02-15 @ 17:36:12

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback