Klädd för kyla

Äntligen har jag kommit på det optimala sättet att klä sig i stallet vintertid, förra året höll jag hela tiden på att tjorva med täckbyxor men det finns inget som är värre att rida i tycker jag.

Idag, när det var typ tio minus, hade jag följande på mig:
Underställ i ylle, dubbla raggsockor (bomullsstrumpor är det sämsta man kan ha, då kan man lika gärna gå barfota nästan), mjukisbyxor, vanlig fleecetröja, min tjockiströja från HV Polo, vanlig vinterjacka (inte ens dunjacka). På händerna har jag vanliga magiska vantar med vanliga tumvantar över, dock tänkte jag köpa back on track-handskar, behövs nog när det blir nedåt -20 grader. På fötterna har jag vanliga jodpurskängor, men blir det riktigt kallt åker fjällkängorna på.

Denna tjockiströja ångrar jag inte en sekund att jag köpte!

Min fina Lurbotröja som jag har glömt att visa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

A-mazin'!

2010-12-31 @ 12:06:16
Postat av: S

Snygg tjej!

2010-12-31 @ 13:37:11
Postat av: Tootiki

Haha, måste erkänna att jag kanske inte är världens duktigaste fotograf när jag ser Globenbilden. Lite suddigt bara :P



Fina knep du har kommit på! Jag har typ inte frusit alls i vinter, fastän jag inte haft så mycket kläder på mig. Skumt.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback