Dagen då jag köpte en röd klocka

Idag har varit en otroligt lyckad dag på många sätt, men det brukar det bli när jag är jag.
Föreläsningen idag var otroligt givande. Första timmen var som en snabbspolning av OEMs växtdel, de andra två timmarna handlade om gener och när det gör det har jag en tendens att stänga av. Istället ritade jag maskar och skickade sms.


På första rasten gjorde jag något otroligt smidigt: hällde kaffe på mitt ben och skvättar på Elins arm. Nu är det en förfärande gul fläck på mina jeans!!! Jag som nyss tvättade!!! Inte okej.

Efter att vi slutade så åt jag gårdagens tacos som var ÄNNU godare idag! Jag är en grym kock. Efter en halvtimme, som råkade bli två timmar gick jag till Geocentrum för att hämta Tobias. Där råkade vi bli kvar en timme, jag fortsatte agera på min roll som kudde.

När vi äntligen kom ner på stan var vi effektiva som attan och jag köpte även en röd klocka. Då kan ju Oskar få tillbaka sin blåa klocka som jag råkade sno med mig idag...

Nu tror jag minsann att jag ska ta labbrapporten vid hornen ock kicka lite ass!

Fuck you labbrapport säger klockan och jag!

Kommentarer
Postat av: Frida

snüggggggtt :D

Postat av: Denise

snygg klocka!

2010-12-21 @ 08:53:46
Din egen bloggadress/URL: http://denisemarklund.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback