4 versioner av samma dag

Hej! Vi pyntade granen på kvällen (den blev superfin med vitt och rosa, men tyvärr måste det ligga en röd tygbit under granen, och det är ju inte vackraste färgkombon. Men bara vitt är ju så trist så man dör!), och så bråkade vi lite med Erika. Hon la upp en sjukt ful bild på mig, och då avtaggade jag och raderade och allt. Och bytte lösenord på FB åt Roos, så nu kan inte Erika logga in där längre. Tur =) Nu är inte jag vän med henne längre på FB. slash arne

Vi gjorde ett blogginlägg tillsammans om dagen idag, det var lite konstigt. Annars blev granen, som vi klädde idag, vit och rosa, så nu skär det sig mot det röda i resten av huset. Samtidigt så hade vi krig med Erika, men nu har hon dissat oss. Vi saknar henne. Lite.
kso kso.

JAG SAKNAR ERIKA SÅ JÄVLA FUCKING PISSMYCKET.
Ingen signatur krävs.

Sitter helt fridfullt och facebookar. Uppdaterar lite, facestalkar och chattar lite med Franz. Njuter av en enkel simpel facebookstund varvat med lite julklappsinslagning i geologtempo. Mitt i allt upptäcker jag; franz pratar med min skitzofrena sida, jag är en apa och jag gillar hundrafemtioelva olika jultomtar (inte undra på att man slutade tro på gubben)!!! WTF? Försöker desperat släta över det hela. "Franz! Lyssna inte på mi... öh, dem!"
"vaa?" svarar killen, givetvis, det är ju Franz.
"AOUWIIIIE!" eller något liknande intelligent svarar jag tillbaka. 
Facerape 110 mil bortom min makt, och jag kan inte annat än le :-) snabbt som tusan klipper jag ut en underbar godbit på allas vår Arne och filar lite extra på skönhetsatteraljerna och postar snabbt upp på de där jävla holländarnas ledarfacebook. Och om ni tycker Majhajar är aggressiva, jäääävlar när linden sätter igång. Åskskurar, ruttna ostar och fladdrande gardiner. Tjernobyl i kubik, dammråttor i näsan, utspilld öl och diverse hemska rapar. Håret flyger bak av den explosiva aggression jag möter från MSN. Och jag har ändå hårspray till max! Tack arne för att du förstörde min frisyr, sa upp kontakten med mig, kallade mig diverse censurerade ord och gav en rungande facerape. Inte helt totally worth it men måste ju hålla på min norrländska tjurighet. Flyr snabbt ner till köket och leker frisör medan jag slickar sår och försöker få håret att stå som det ska igen. Reta inte holländare.

Sparven


Offret - Hajen - Norrlänningen - Fyllot

Kommentarer
Postat av: Erika

Finns bara en sak att skriva: <3

2010-12-23 @ 02:06:03
Postat av: 4e versionen av samma dag

Sitter helt fridfullt och facebookar. Uppdaterar lite, facestalkar och chattar lite med Franz. Njuter av en enkel simpel facebookstund varvat med lite julklappsinslagning i geologtempo. Mitt i allt upptäcker jag; franz pratar med min skitzofrena sida, jag är en apa och jag gillar hundrafemtioelva olika jultomtar (inte undra på att man slutade tro på gubben)!!! WTF? Försöker desperat släta över det hela. "Franz! Lyssna inte på mi... öh, dem!"

"vaa?" svarar killen, givetvis, det är ju franz.

"AOUWIIIIE!" eller något liknande intelligent svarar jag tillbaka.

Facerape 110 mil bortom min makt, och jag kan inte annat än le :-) snabbt som tusan klipper jag ut en underbar godbit på allas vår Arne och filar lite extra på skönhetsatteraljerna och postar snabbt upp på de där jävla holländarnas ledarfacebook. Och om ni tycker Majhajar är aggressiva, jäääävlar när linden sätter igång. Åskskurar, ruttna ostar och fladdrande gardiner. Tjernobyl i kubik, dammråttor i näsan, utspilld öl och diverse hemska rapar. Håret flyger bak av den explosiva aggression jag möter från MSN. Och jag har ändå hårspray till max! Tack arne för att du förstörde min frisyr, sa upp kontakten med mig, kallade mig diverse censurerade ord och gav en rungande facerape. Inte helt totally worth it men måste ju hålla på min norrländska tjurighet. Flyr snabbt ner till köket och leker frisör medan jag slickar sår och försöker få håret att stå som det ska igen. Reta inte holländare.



Sparven

Postat av: majo

haha fyfan vad den fjärde versionen var bra! håller med erika: less than three

2010-12-23 @ 19:47:43
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback