Till Astrid (och andra Uppsala-flyende studenter)

Kära, puckade du. Trots att du beger dig till helt fel stad för att prova dina vingar i frihetens (host) härliga värld kommer här en lista med tips.

Prioriteringen lyder:
- Umgås ofantliga mängder med nytt folk
- Supa
- Hålla kontakten med Uppsala och alla däri
- HÄST
- Träna
- Nåt kulturellt (t ex en kör)
- Engagera dig/jobba i studentlivet/föreningar
- Annat kanske lite mer välbetalt jobb
- Sova
- Plugga

ELLER om man vill bli tönten på det nya stället går det utmärkt att vända på listan också.


Viktig i din nya stad.


Prio 1 och 2.

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHA du är underbar!! vem är hästen? jag känner att det är en brun sak från lurbo...

2010-08-08 @ 11:00:24
Postat av: Arne

SÖT HEST!

2010-08-08 @ 11:25:11
Postat av: Frida

bra tips till henne :)

Postat av: Astrid

meh åh, nu blev jag knäckt arne! utan bläs och lite smalare huvud hade det lätt varit piccis. just saying... :)

2010-08-08 @ 13:30:27
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Vad kul att du tyckte det :D

2010-08-08 @ 19:50:10
Din egen bloggadress/URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: PEETRA

fin häst :D

2010-08-08 @ 23:45:32
Din egen bloggadress/URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Ja ismael är typ bäst! Men jag gillar alla! Inte för att låten jag lade ut är bäst, men jag gillar texten :)

2010-08-09 @ 11:56:09
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback