Raap

Herre min get vad mätt jag är. Vi åt på grekisk buffé, min morbror och hans tjej bjöd familjen och mormor&morfar. Så jävla värt!! Salladsbuffé med hur mycket oliver och fetaost som helst, massa god mat, tzatziki och till efterrätt god grekisk yoghurt med honung och nötter - yum! Och eftersom morbror kände kocken fick vi gratis efterrätt med, baklava med massor av grädde. Så ni förstår att jag är mer än mätt och kommer dö av fetma. Imorgon redan, skulle jag tro.

Nu ska jag kika lite på True Blood. Imorgon ska jag försöka hitta på något roligare att skriva. Kyss!


FIN gris. Morgontrött Rufs. Vild Majo.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

GOTTGOTT!

Postat av: Frida

sv: men jag sov till 11. kom hem och åt vid 9. sen om jag skulle sova mer så blir det mitt på dagen :P



Nej, det var frida i stallet som frågade mig om jag kunde skrivas upp på jourlistan. Sen ringde dom från akuten en dag :)

2010-08-11 @ 20:05:30
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Astrid

ser lite ut som snutte har vingar. (tofflor)

2010-08-15 @ 22:24:18

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback