Popaganda och lite musik

Ahmagad vad jag är sugen på Popaganda, sugigt att det är under mottagningen bara.. Vore såå grymt att få lite festivalkänsla, att se Robyn och Hästpojken och bara ha grymt kul. Längtar redan till P&L nästa år!

Iallafall, när jag kikade runt på Popagandas hemsida igår såg jag en massa bra musiktips och fastnade lite för Zeigeist. Ny favorit på g? Vi får se, men de var iallafall
riktigt bra!

Vissa dagar spyr jag på min musik men igår och idag ÄLSKAR jag mina spotifylistor.

♥ kent.hästpojken.imogenheap.reginaspektor.lykkeli.katenash ♥
♥ maxïmopark.miikesnow.coldplay.withintemptation.vampireweekend ♥

Dagens favoriter:
Wrecked Metal - Zeigeist
Shoreline - Broder Daniel
Happy Together - The Turtles

Kommentarer
Postat av: majo

Shoreline med anna ternheim är bättre ju! Den är så fin!! Fdörresten, har du lärt dig ett nytt ord? ahmagad?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback