Ojskipojski

Glömde att skriva i bloggen. Sory.

Har iallafall haft en fin vecka med kusin här, trots jobb och dåligt väder. I torsdags var vi i Stockholm och shoppade järnet, det var gött. Resten av veckan är ett vitt, men bra, blurr (=jag orkar inte berätta vilka roliga skitgrejer vi gjorde och ni orkar inte läsa). Idag har jag iallafall jobbat, precis som igår. Har spenderat en timme med skitsnack hos Hanna med, sitter alltid fint. Nu ska jag slänga ner mina kläder i en väska, sen är jag redo för Hollandsresan. Vi åker imorn runt 6-tiden, och sitter i bilen hela dagen. Sms uppskattas fram till danska gränsen, hehe. Datorn följer med till Holland så när jag är där ska jag fortsätta tråka ut er!!

PUSS.


Fin häst. Saknar.

Fin gris. Saknar.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

SV: Ja, lite fet puckling skulle inte sitta fel.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback