Aktivitetsdag

Idag var jag tvungen att gå upp kl 8 så det var tur att jag inte var ute igår efter ridningen, då hade jag varit död nu. Är ändå redigt seg efter en hel dag i sol och vind ute på Ångströms Beach där det har spelats volleyboll (sjörövarna var de enda från KGB som tog sig vidare från gruppspelet), sjukamp och drickabacksklättring. Själv var jag inte med på mer än lite volleyboll-uppvärmning men det var en riktigt rolig dag! Nu väntar sittning i tältet, ska nog försöka sova en halvtimme först. Lycka till liksom....
Åh oj, en bild på en rekåit. "Mörk" på bilden.
Sjörövarfaddrar (Ymke, jag och Kristin) + Ninja-Ken på volleybolluppvärmning. Foto: Fredrik Tegnér

Kommentarer
Postat av: Tootiki

2010-08-28 @ 20:35:18
Postat av: Anonym

Alltså, du klär verkligen i skägget. Snygg kille!

2010-08-28 @ 20:35:59
Postat av: Anonym

föregående kommentar var min. Det går bra för mig alltså

2010-08-29 @ 19:16:50
Postat av: Tootiki

Gäller alla ovanstående, haha

2010-08-29 @ 19:17:19

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback