We all float on okay

Imorse: utsläpp.
Lite senare: ridning.
Ännu lite senare: körning med Mille.
Nu: inget.

Jag fick hjälp av Elin med ridningen idag igen, det går så mycket bättre när man har någon som skriker åt en! Rambler var grymt fin efter uppvärmningen, det är så kul! Och det märks att han börjar orka mer nu, han gick i en riktigt samlad galopp och var inte särskilt svettig efteråt heller. Längtar dock efter hans fina sommarpäls.

Nu sitter jag och segar, ska snart äta lite mat och sen bär det av till min kära vän Tora. Vi ska baka och kolla på film, mysigt!


Tora och jag för sjukt länge sen (2006).

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Ah!, Snygg bild! Du får skicka domdär fina bilderna till mig.

2010-04-09 @ 12:46:26

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback