Shopping!

Justja, måste ju tala om vad jag shoppade på Sporren idag. Jag köpte ett par ridbyxor från ELT som det var 30% på. De är typ bruna med ränder/rutor. Jättesnygga iallafall! Sen köpte jag inte en röd ridjacka från Mountain Horse, och jag tog inte heller med mig ett snyggt ridtäcke hem. Det får bli sen, när chefsgubben tycker att det passar sig att ge mig min lön.

Igår var vi också ute och shoppade, det blev en riktig familjeutflykt till Stadium. Köpte en löparjacka, ett träningslinne och skor. Fick även ett Nike+ iPod gratis, med studentkort. Nu ska jag bli hurtig!


Kommentarer
Postat av: Tootiki

Gratis iPod? :O På riktigt? Najs isåfall!

2010-04-11 @ 12:43:13

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback