Myskväll = slut

Jag tänkte att jag hade en massa tid att skriva diverse rapporter på, denna lediga eftermiddag. Så jag bjöd hit syrran på middag + film. Hon kom såklart hit redan vid 15-tiden och satte igång att störa mitt arbete. Så inte fan har jag kommit långt! Jag fick henne iallafall till att hjälpa till med disken och skriva lite på mitt arbete, men jag blev inte färdig med något förrän det var matdags och sedan filmdags.

Vi såg på Män som hatar kvinnor, i vanliga fall hatar jag svenska filmer men denna har man ju hört så mycket om så jag var tvungen att testa. Och inte fan blev jag besviken för FYFAN VAD BRA DEN VAR. Det går egentligen mot mig själv att jag gillar den, jag ska gilla random filmer som 500 days of summer och An Education (vilket jag iochförsig gör). Men jag har en ny idol, typ.


Lisbeth Salander, ny idol. Typ.

Nu ska jag dyka in i boken och sätta igång med arbetet. Precis som jag förutspådde igår. I'm psychic!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Alla filmerna är superbra! Tycker nog bäst om den sista. Böckerna försökte jag läsa, men jag somnade.

2010-04-22 @ 07:58:34

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback