Lingondressyr

Hemkommen från en otroligt lyckad klubbdressyr! Alla var jätteduktiga, och jag tror och hoppas att alla var nöjda med tävlingen också. Julia och jag hade iallafall jobbat och förberett så mycket så allt flöt på bra. Lillasyster Majo var med och tävlade för första gången också, det gick jättebra för henne. Tror hon tyckte det var kul också, så man får hoppas att det blir fler tävlingar framöver.

Nu ska jag och syrran kolla på Luftslottet som sprängdes, ska bli späänade att se sista delen. Men jag har ingen choklad :(

Kommentarer
Postat av: Frida James

SV: Scchhhh! Så får du inte säga nu tror alla jag e en liten tjuv. Nej jag har köpt den.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback