Humpidu ♪ ♫

Det var kul igår! Nu är jag ganska trött. Jag vet inte varför jag alltid envisas med att gå ut även om jag ska upp tidigt dagen efter, men jag antar att det är för att om jag inte gjorde det skulle jag aldrig gå ut. Jag har alltid så jävla mycket på helgerna!

Idag har jag alltså släppt ut hästar och handlat en massa grejer. Nu ska jag snart sticka iväg och hyra två filmer som jag och syrran ska se ikväll, sen blir det stallet igen för att rida. Sen måste jag baka kakor och förbereda inför morgondagens klubbdressyr på Lurbo. Dags att sticka!

Btw, testa nya Marabou-chokladen! GOD, HOW GOOD.


Kommentarer
Postat av: Tootiki

Den där chokladen är så himla smarrig!

Postat av: majo

Hur gör man noter och hjärtan så där?

2010-04-25 @ 18:46:05
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback