Handicapable

Ojoj vad jag är handikappad just nu. Att vara utan mobil måste ju vara ett av de största I-landsproblemen ever, men inte mindre drygt för det! Jag har ju fixat comviq-abonnemang och sagt upp mitt gamla, men själva mobilen är fortfarande telialåst så det nya abonnemanget fungerar inte på telefonen. Något drygt att sitta vid datorn hela tiden och hoppas på att de man vill ha tag på loggar in! Ska nämligen på teater med familjen och måste bestämma vart vi ska ses, var vi ska äta och så vidare.

Nu funderar jag på att skaffa ny mobil, det kostar ju att låsa upp den och mobilen är ju ändå ganska trasig. Då är det roligare att lägga pengarna på en ny!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback