Fula ord

Morr! Järnspikar! Attans bananer!
Det, bland andra, är ord som kommer ur min mun. Jag är typ lite lätt pank. Jag som trodde jag sparade en massa pengar på att bo hemma i nästan två veckor, men det verkar inte så... Det hjälper ju inte att köpa ridbyxor och hästkäk för över 1000 spänn iochförsig. Men ändå, om den där dumma gubben hade kommit ihåg min lön hade jag inte behövt känna mig fattig nu. Det är fan två veckor kvar till löning, jag vet inte riktigt hur det här ska gå?!

Förresten, jag & Julia är på
förstasidan på Upplands Ridsportförbunds hemsida! COOLT. Eftersom jag är känd nu kanske jag får mer pengar snart. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: ast

hähä snyggt!! du behövde ju ingen inspiration, du skriver så bra själv :)

2010-04-13 @ 08:32:06
Postat av: Arne

haha töfft! du kan ju äta hos oss!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback