Ännu en dag avklarad - och inget har man fått gjort

Nu gjorde jag som Kicki, och skrev allt jag ville ha sagt i rubriken. Jag har alltså inte skrivit på någon labbrapport (men det var faktiskt stört omöjligt eftersom Helen har mina papper.. skumt jag vet), och inte heller är det särskilt mycket renare i lägenheten. Men jag har iallafall:
  • ordnat papper i pärmar
  • slängt en massa skit
  • betalat lite räkningar (fick nämligen lön idag, YEHEY!)
  • sprungit en liten runda
  • haft finbesök
Det var Tora & min barndomskompis Dorro som var på besök. Vi åt mat (soppa & pannkakor) och snackade en massa skit. Jättemysigt!

Nu ska jag dejta kudden, hyfsat tidigt för en gångs skull. Tänkte skita i lektionen imorgon på morgonen så jag är hyfsat pigg till labben iallafall. Det är ju värt ett försök iallafall...

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Bästa kvällen på länge för min del :)

2010-04-20 @ 08:29:15
Postat av: ast

iallafall x3 i ett inlägg, jo man tackar! (vet inte vad jag ville ha sagt med det men nu är det sagt. du är bäst!)

2010-04-20 @ 11:05:53
Postat av: Arne

Asså nuförtiden snackar du skit så fort du träffar en kompis :P

2010-04-20 @ 17:22:32
Postat av: David

Barndomskompis? Mormor berättar hur det var i den gamla goda tiden...


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback