Alla fattar utom Roos

Tydligen är jag världens pucko... Enligt Fredrik iallafall. Där får man för att jag råkar säga liiite för högt "jag hatar Fredrik". Oj vad vi hade kul åt det! Okej, det där lät inte ett dugg kul men det var det. Sen blev dagen bara sämre. Usch vad jag inte tål kemilabb! Speciellt inte när det går dåligt. Då vill man bara krascha alla provrör i hela labbet och fylla alla vollpipetter med stark syra så att glaset plötsligt inte finns längre. Sen vill man gå ut och brotta ner Fredrik, Peter och kanske Julius också. Tur att Helen finns, som håller mig något sånär i styr.

Nu ska jag snart iväg på US-möte, sen måste jag skriva labbrapport. Igen. Yeeey...

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback