YeSsSs

Nu har jag skrivit mitt livs första tenta - och jag tror jag blir godkänd! Jag hade verkligen pluggat på rätt saker, det var bara en fråga jag fick blackout på men det gör nog inget. Var klar redan efter 1 timme och 45 minuter så nu sitter jag hemma och chillar. har precis fått lön på 6000 och studiebidrag på 2700 och hade en massa pengar sen innan så nu är jag riiiik! Ikväll ska jag på middag hos faddrarna från nollningen och sen blir det utgång, antagligen Värmlands.

Nu är jag fett glad, äntligen helg och äntligen kan man slappna av!

Kommentarer
Postat av: frida

låter underbart ju!! Duktiga du!

Postat av: Astrid

hälsa köttmarknaden. och grattis! :*

2009-09-25 @ 17:20:05
Postat av: Puck

YIEY ;D PÖSS <3

2009-09-25 @ 19:21:09

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback