Shopping

Reccegasken på V-dala var grym! God mat, trevliga människor och bra musik. Partystämningen var på topp och kvällen innehöll allt som en riktig gask ska (haha tydligen, aldrig varit på en innan men det var bra kul): snapsvisor, ölvisor, vinvisor och avecvisor. Uppträdanden, skålande och så självklart släppet på Norrlands. Grymt kul för att typ alla jag känner är med i antingen Norrlands eller V-dala.

Idag har chillat (=lunch på stan med Anna och sen shopping). Kom hem med två kassar för mycket och drygt 1000 spänn fattigare, men det var det nog värt. Jag har shoppat galet mycket hela veckan, inte okej. Min internetbank är lite dissig mot mig så jag vet inte för hur mycket heller... Jobbigt liv jag har, haha. På kvällen kollade vi på film och snackade skit, mys!

Nu äntligen blir det True Blood, sista avsnittet på säsong 2. Sen finns det inget mer :'(

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag har laddat ner första säsongen men inte velat börja än för jag vet att det kommer påverka min nattsömn. what to do?

2009-09-20 @ 13:26:19

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback