Hemma igen

100 år senare är jag hemma igen. Egentligen måndag kväll men whatever.

Vi har iallafall bott i små söta rum som på ridläger, lagat vår egen mat, labbat våra egan labbar och festat våra egna fester. Skitroligt men jävligt slitsamt, skönt att vara hemma alltså. Skulle behövt en ledig dag men icke sa Nicke. Imorgon kommer jag inte heller kunna sova, och verkligen inte på fredag för då är det reccegask på V-dala. Ska bli skitkul!!

Nu ska jag kika lite True Blood och sen plugga lite, tenta nästa fredag. Kommer dö, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Astrid

fan du är cool. har jag sagt det förut?

2009-09-16 @ 22:00:56
Postat av: Tootiki

Jag tycker int synd om dig :P Det lät supermysigt.

2009-09-18 @ 08:47:34

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback