090905

Jag orkar inte att bloggen är konstig. Det står INGET på nytillkomna objekt, varför? Är det bara mig den hatar? Om man går till arkiv så finns ju bilder och inlägg och kommentarer där. Skit ner dig blogg.se.

Ikväll blir det party iallafall, får se hur länge jag pallar vara kvar för jag är så förkyld att jag inte kan andas genom näsan, har lock för öronen och varken lukt- eller smaksinne. Vi får se helt enkelt. Iallafall först middag hos faddrarna i Flogsta, kräftskiva på Geocentrum (hahaha vilket ställe liksom) och sen Bye Bye Bicycle på V-dala.

Och förresten, fett grattis till Frida som fyller 19 idag!

Kommentarer
Postat av: frida

Taack Roos ;D!!!!

Postat av: Astrid

allas bloggar funkar dåligt. du är inte hatad!

2009-09-06 @ 10:36:49

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback