090903

Jag pallar verkligen inte rubriker just nu, det blir ju typ som att sätta rubrik på dagen. Då skulle det bli: familjelab, lunch, eget arbete och sen hem och sova. Kul rubrik? Njaaa...

Bra att jag skrev det där iallafall, då blev jag påmind om att jag ska göra en muntlig presentation på fem minuter tills imorgon. Inte mycket men ändå, orka...

Iallafall, jag har varit i "skolan" eller vad man ska kalla det idag. Har fett ont i halsen och pallar inte bli sjuk så skippade nollningsgrejen ikväll. Har inte gjort mycket sen jag kom hem men min feta "lärobok" har iallafall kommit, tre kilogram tung biologiläsning på engelska, skoj skoj. Så nu blir det väl att sätta sig med den och sammanfatta viktiga saker om blomväxtfamiljen Apiaceae, flockblommiga växter. P A R T Y.

(har beställt grejer från horze för att glömma att jag inte kan rida just nu. vill ha en egen häst utan kissing spines tack!)

Kommentarer
Postat av: frida

ar han dalig i ryggen nu? :(

Postat av: Anonym

MEN jag super dig full ikväll så du glömmer alla dina sorger.

2009-09-05 @ 12:29:04

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback