Konstig dag

Kändes som att jag redan hade skrivit idag, men det var igår natt så det räknas ju inte riktigt. Aja, får väl skriva nu då.

Dagen kändes inte alls som en söndag. Kändes snarare som höstlov men jag klagar inte för i vanliga fall suger söndagar. Det har alltså varit en bra dag, många timmar på Lurbo men det är najs!

Först var det käpphästtillverkning på Lurbo som vi i US höll i, det var väldigt lyckat! Se
Lurbos hemsida för resultat! Vi blev kvar i stallet ett par extra timmar, som vanligt alltså. Hem och värma sig och sen vända för att åka till ridningen. Red Myran och de första 55 minuterna gick dåligt, avtravningen kändes hon fin. Fan att vi ska hoppa nästa gång nu när jag precis kommit på hur man rider henne... Hoppningen är ju ingen big deal på henne, bara att styra. Nej, då rider jag hellre dressyr, men det får man ju faktiskt inte välja.

Nu ska jag sova, den här dagen har varit lite onödigt lång (en extra timme ju...)

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback