091012

Tänkte skriva värsta långt och fint men blogg.se är stört segt IGEN så det får bli en punktlista.

  • Kräftdissektion är lika skoj varje gång. *host*
  • Jag är hurtig och har köpt årskort på friskis nu, bara att sätta igång och träna alltså (vilket jag gjorde).
  • Imorgon slutar jag 12 och på eftermiddagen ska jag träna igen. Kul huh?
  • Jag vill ha en hund.
  • Jag ska ev. bli medryttare på två tjocka nordisar.

Nu blev den här listan ful så jag ger upp. Ska kolla lite Grey's och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Astrid

1: äta är roligare. Fast tråkigt också.

2&3: HURTBULLE! Jag ska träna om exakt en timma.

4: Ge mig en då också.

5: Say what? Nu får du förklara dig. !



Har jag kommenterat typ vartenda av dina inlägg? JA. Varför? Vetefan. Är det kul? JA. Inget liv. :)

Postat av: Tootiki

Har ni hittat nån skötare till Rambler än då?? När allt har lugnat sig här så blire en hund :D (är inte allergisk!! :D:D)

2009-10-16 @ 19:13:15

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback