Snark

Wow vad jag inte orkar skriva här... Men jag gör det ändå, för er skull dudes!

Jag har bestämt att jag ska sluta äta godis. Från och med idag. Vi får se hur det går, men de senaste dagarna har jag ätit så sjukt mycket godis att jag blir äcklad av tanken. Den här dagen har varit najs men jag har en känsla i magen att resten av veckan kommer bli sjukt stressig. Fattar inte varför, jag kanske bara är seg idag så jag inte pallar tänka på typ en jobbig grej jag måste göra i veckan? Jag ska testa att göra en lista:
Måndag - labbrapport (idag alltså.. ouch!)
Tisdag - skola 10-12, häst (rida)
Onsdag - skola 10-12, häst (rida), träna
Torsdag - skola 10-17, häst (mocka + insläpp), US-möte, bio 21-02
Fredag - skola 10-17, häst (rida)
Helg - sova, stallet x 2, träna, umgås med mormor, utgång?

Torsdag kommer döda mig och fredag kommer bli en pain in the ass tack vare torsdagen men jag hoppas att New Moon är värd det. Vi hörs igen om en vecka om jag lever då...

(Tentan i fredags gick sämst btw, omtenta here I come! Kuuuuul...)

Kommentarer
Postat av: Astrid

omtenta my ass. du klarade det säkerligen! du får en godis om du måste göra omtenta. HAHAHAHAAHHAAHAHHAH jag kan inte sluta vara ond jävla kisspöl.

2009-11-16 @ 22:46:15
Postat av: Tootiki

Tyvärr Roos, på torsdag blir det fett mycket godis!! Måste hålla mig vaken, duvet

2009-11-17 @ 08:11:04
Postat av: Astrid

men åååååh du får ju inte äta godis. därför är det en omöjlighet att du misslyckades på tentan.

2009-11-17 @ 18:11:44
Postat av: Tootiki

Jag antar att kaktusen smakade bra, förresten :P

2009-11-18 @ 13:16:54

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback