RIKTIG shopping

I fredags och idag har det shoppats, riktig shopping! Hästsaker alltså. Just nu känns det mycket roligare att köpa hästsaker än att köpa kläder, så då gör jag det!

I fredags var det alltså Stockholm Horse Show och det går inte utan ett besök i Annexet. Tror faktiskt jag spenderade fler timmar där än på läktaren (okej, överdrift där...). Massa fina saker, men fick inte med mig alltför mycket hem trots att jag hade en massa pengar att bränna (tack för att ni har uppfostrat mig till en Spara, mamma och pappa). Det blev en hjälm (där blev jag faktiskt både en Spara och en Slösa, för hjälmen var dyr men mycket billigare än annars), en luva som matchar ett schabrak jag redan har, och en boxskylt till Rambler. Lite julklappar och saker till Lurbos julshow med men det ska jag inte avslöja.


Hjälm Charles Owen Wellington Classic, och luva John Whitaker

Idag (måndag, that is) var syrran och jag på Unique Store som har 50-75% utförsäljningsrea på allt. Det var sjukt urplockat såklart, och det mesta var fult. Det fina fanns bara i konstiga storlekar och så, men två fynd gjorde jag allt! Det blev ett beiget fleecetäcke för 50 spänn (!) som jag ska brodera mitt namn på, och ett beiget schabrak från Mias för mindre än halva priset!



Förlåt till er som tycker att det här är tråkigast i världen, men ingen har tvingat er att läsa ;)

Kommentarer
Postat av: Frida James

å en sån luva vill jag också ha, såå fin!

Och hjälmen är underbar och mycket finare än min :P

Postat av: J

Visa täcket!!! Hjälmen är uuuunderbar!

2009-12-01 @ 07:38:34
Postat av: majo

ganska intressant faktiskt. :P

2009-12-01 @ 20:11:52
Postat av: Arne

eller hur, inte trist! håller med maj!

2009-12-01 @ 20:44:35

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback