New Moon


Besatta som vi är gick jag och Tootiki på Twilight/New Moon-kväll igår/idag. Twilight var igår (och den är fortfarande bra. faktiskt.) och New Moon började strax efter tolv (och den var riktigt jävla underbar).

Det var fullt med fjortisar på bion som jublade så fort Edward eller Jacob kom in, tog av sig tröjan, kysste Bella osv. Men det gjorde inget, för fan vad bra filmen var. Vet inte om jag hade låga förväntningar, men den var definitivt mycket över förväntan! Det bästa var nog att man slapp Edward rätt mycket, haha. Jacob är ju ändå ganska mycket snyggare!

Nu är jag trött (har försovit mig så jag ska pallra mig till skolan till andra föreläsningen så jag passar på att finslipa lite på labbrapporten).

Kommentarer
Postat av: majo

ja, edward är ful i filmen, men inte på bilden.... Håll med!

Postat av: frida

edward är ju inte snygg alls :P Jacob är het !!!!

2009-11-23 @ 01:43:50
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback